Friday, June 17, 2011

Menunggu flight Ke KB

Salam, dah bangun ke?
Jam 5 pagi tadi aku dah sedar, bersiap untuk ke airport.
Selepas solat Subuh terus ke airport Subang.
Kiranya sekarang aku menunggu panggilan Firefly ke Kota Bharu.


Ramai gak orang menunggu penerbangan.
Ada yang nak ke Singapore, ada yang nak ke Penang, ada yang nak Kuala Trengganu,
ke Kota Bharu dan ada juga yang nak ke Johor Bharu.
Selalunya aku naik Air Asia tetapi sejak jatuh cinta dengan Firefly, aku jarang lagi ke LCCT.
aku rasa lebih mudah menggunkan firefly.
Tak sampai 15 minit je dengan rumah aku.
Service pun bagus. Itu yang diutamakan customer.
Apabila service bagus, harga dah kira nombor dua.
Tambangpun ok, tak adalah mahal sangat.
Airportnya masih lapang, tak adalah sesak macam LCCT.
Mungkin kerana destinasi penerbangannya masih terhad.
Yang paling penting dekat dengan rumah aku.

OKlah, dah panggillah,
Jumpa lagi.
Bye bye.
Ta ta

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.