Monday, June 13, 2011

Koleksi Peribadi Kesayangan Ku


Salam bahagia.
Sihat ke?
Anda kat mana ni? Kat ofis ke? Semoga happy sokmo.
Aku masih di rumah.
Sedang update blog  la ni.
Baru sudah bercakap dengan rakan niaga.
Kejap lagi nak keluar ke Bangsar. Ada nama Zura nak tahu tentang nak cari duit lebih.
Dia sms aku apabila melayari blog. Dia teruja apabila melihat kisah aku
ke Starhill Gallery beli handbag Coach.
Dah dapat contact melalui blog.
Wah..bagusnya.
Ini suatu cara baru.
Nampaknya aku kena update blog aku supaya pembaca lebih teruja.

Pagi ni nak share dengan pembaca semua tentang
KOLEKSI JAM TANGAN.
Dulu aku tak minat sangat jam tangan ni.
Kira beli satu cukuplah.

Tetapi sejak bersama dengan AT 181, duit pun ada lebih, minat pun dah bertukar.
Jam tangan dah menjadi minat aku yang baru.
Jadi  aku mulalah membuat koleksi jam tangan aku sendiri.
Banyak yang ada dalam koleksi aku sama ada yang aku beli sendiri,
hubby bagi present atau kawan2 bagi hadiah.
So aku gilir2 lah pakai yang mana aku suka.

Yang ni jenama Cerruti 1881..
Mahal gak ni harganya.
Aku memang suka jam ni.
Selalu aku pakai.
Ini hadiah special daripada rakan kongsi ku.
Terima kasih CDM Shila ya.
Terima kasih daun keladi, lain kali boleh bagi lagi. ki ki ki...
Yang ni pun cantik.
Hadiah daripada CDM Julianie...hu hu hu.
Terima kasih Ju.
Terima kasih atas segalanya.
Meski haluan kita sudah berbeza, namun ikatan murni kekal hingga ke syurga.
Itu doa aku.
Hadiah jam ini selalu aku pakai, sebagai tanda ingatan aku pada sahabat yang banyak
membantu ketika susah dan senang dahulu.
Yang ini jenama Tissot...aku beli ketika aku melancong ke Switzerland tempoh hari.
Cantik sangat. Memang aku sayangkan jam ni.
Harganya mak oooiii...tak mampu aku beli kalau masih jadi cikgi.
apa lagi kalau jadi cikgi kecik je.
Cikgi2 dan cikgu2 jangan mare ya.
Jenama Cartier...mahal u.
Hadiah daripada hubby selepas kami mengerjakan haji tahun 2009 yang lalu.
Sebagai hadiah untuk birthday aku yang ke 43.
TQ Darling...tahun depan hadiah apa ya???
Jangan tak bagi tau..ki ki ki.
Aku jarang pakai jam ni.
Bukan sayang tapi tak nampak jelas waktunya.
Sorry darling...
Jam tangan jenama Guess.
Aku hadiahkan untuk diri ku sendiri waktu aku naik CDM
pada Januari 2005 dahulu. RM600 lebih harganya.
Masa tu duit pun belum banyak lagi.
Bagus kualitinya.
Aku masih guna sekali sekala.
Kenangan sepanjang hayat.
Hadiah special daripada stokis kerana aku mampu menjual 10 set PBeautiful
dan naik SM pada bulan pertama pada Oktober 2003 yang lalu.
TQ Angie dan Kenny.
Budi anda suami isteri memang besar untuk perkembangan group dan business AT 181.
Jam ni masih cantik dan dalam keadaan baik.

Ini lagi best...dapat hadiah daripada upline u.
CDM Kartini yang bagi hadiah jam ni waktu aku naik CDM tahun 2005 yang lalu.
Terima kasih upline.
Sayangggg kat upline.
Selalu bagi hadiah, bagi semangat, bagi ilmu, bagi dorongan dan binbingan.
Selalu bagi makan kat semua downline mereka.
Bila nak gi makan ikan patin Temerloh lagi...? JOM...


Ini pula hadiah daripada anak2 masa Mother's Day empat tahun lepas.
Ok lah jenama BONIA gak tu,
Pandai anak2 pilih hadiah untuk mengembirakan hati mama ya.
Dia orang pakat dengan abah ni..
TQ sayang...
Jenama BONIA paling banyak koleksi jam aku.
Yang ini aku beli dua tahun lalu di Slor Star.
RM600 gak harganya.
Kalau dulu mana nak beli.
RM600 tu untuk duit dapor dik oooiii...
Yang ini pun jenama BONIA, hadiah daripada Dzul jugak.
TQ my hubby...selalu bagi hadiah untuk memikat hati ku.
Dari dulu sampai sekarang dah 21 tahun kami berkahwin, ada2 aje hadiahnya.
Bagus2, saling memberi dan menerima barulah bahagia berpanjangan.
Jenama GUCCI u...jangan main2.
Koleksi kesayangan. Jarang aku pakai kecuali ada majlis2 besar.

Yang ni pun sangat cantik...sayang ni...
Antara koleksi peribadi yang memang aku jaga dengan dengan teliti.
Boleh jadi harta karun ni.
Yang ini pun aku beli...Jenama Hanowa semasa aku
ke Switzerland tahun lalu.
Wah...inilah koleksi kesayangan ku.
Ada 14 jam tangan semuanya.
Semuanya masih terjaga dengan baik.

Apa minat anda?
Apa koleksi kesayangan anda?
Boleh share dengan saya?
Jom kumpulkan koleksi kesayangan kita.
Boleh bertukar2 idea...
Call saya 016 2212181.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.