Sunday, June 12, 2011

Hadiah Untuk Diri Sendiri

Lama juga kami di Starhill Gallery tadi.
Seronok juga shopping kat sini. Dah lama tak datang sini. Selalunya ke KLCC je.
Kami ke Butik Coach selepas membeli jam tangan Aimi.
Ramainya orang.
Banyak duit orang ya...cetus hatiku.
Tak kira musim, shopping sakan.
Itulah lebihnya orang berniaga.Mereka jual barang mahal pun orang datang tak berhenti.
Duit masuk je.
Kami pun berniaga. Jika dulu, tengah2 bulan macam ni,manalah ada duit.
Menghitung hari untuk dapat gaji je jawabnya.
Banyaknya pilihan. Macam2 patern ada.
Pelbagai pilihan gaya.
Untuk pelbagai usia.
Menarik u...tertarik sangat.
Beberapa pilihan menarik perhatian hatiku.
Yang ini pun aku suka.
Harganya sekitar RM1550 lebih.
Mana satu ya?
Semua cantik, semua menarik.
Tengok yang lain pulak.
Apa kata pilih yang ini?
Besar dan banyak compartment.
Boleh masukkan macam2 barang.
Harganya RM2900 je.
Mak oiii...kalau makan gaji, talinya pun aku tak mampu beli.

Yang ni pun aku berkenan sangat.
Harganya kurang lebih RM2800.
Tapi cantiknya...memang aku suka.
Macam2 patern ada. Macam2 pilihan ada.
Coach...jenama yang sangat diminati.
Aku mulai mengumpul koleksi handbag jenama Coach.
Hadiah untuk diri sendiri.
Cantik tak?
Bergaya gitu, makin bergayalah dengan handbag ni.
Wow...esok mulai boleh pakai jika aku beli.
Boleh pakai untuk Bonus Night nanti...
Akhirnya aku beli juga.
Tak adalah mahal sangat.
RM1488 je.
Tak salah, ganjaran untuk diri sendiri.
Bulan depan satu lagi.
Setiap bulan, satu hadiah untuk diri.
Tengok paper bag ni, berwarna warna. Cerianya.
Aku pun kena ceria juga.
Inilah beg pilihan hatiku.

Bagaimana dengan anda?
Yang mana satu pilihan hati anda?
Jika anda mempunyai impian untuk memilikinya, tetapi  terpaksa mengikat impian diri
kerana ketidakmampuan dari segi kewangan,
sila hubungi saya untuk satu peluang mengubah kehidupan melalui satu perniagaan
yang sangat mudah dan simple.
Anda boleh berjaya seperti saya dan ramai lagi orang lain di dalam
Akademi Taipan 181.

Call me 016 2212181.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.